dimarts, 7 de juliol del 2009

Carrer del Comerç, 17h



Seguim amb l'evolució. La humanitat ha acordat acceptar que venim del mico, d'acord. Però no va ser d'un dia per l'altre no? Els cromasometes que formaven part d'aquells individus van prendre camins separats, uns van preferir fer-ho drets i d'altres a quatre potes (etern dilema genètic).

Llavors, avui en dia, donat que no va ser un fenomen puntual, hi haurien humans-mico, o micos-humans, mutacions genètiques que encara avancen pel camí de l'evolució. O més enllà, hi haurien humans evolucionats amb capacitats extrasensorials o capaços d'assimilar les 26 dimensions a les que les nostres particules pertanyen.

Això com a humà. També haurien d'haver-hi peixos amb mans, cocodrils amb aletes, etc.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo tinc els dits dels peus que casi s'assemblen als dels peixos. Estic evolucionant o m'he quedat al mig?

Unknown ha dit...

El teu cas és un clar exemple d'evolució a mig fer, per a bé, clar

estevemarta ha dit...

Crec que a mí, el tema cromasometes m'ha passat de llarg, devia ser com uns dels capitols que hem vaig perdre del barrio Sesamo, i ara no ser qui arrivare a ser , si ou o gallina.