Parteixo de la base de que nosaltres mateixos som la nostra marca. Les nostres paraules, les nostre accions i el nostre físic conformen una entitat apte per a ús publicitari. Messi, Xavi, tots els esportistes i persones públiques treuen rendiment d'aquest fet, però nosaltres, que en som molts més i que estem més temps al carrer que ells (lluint-nos), no veiem un duro.
El que proposo és, que si ens volem comprar un polo lacoste de 100€, tingui un descompte progressiu fins al 20% en el cas que les nostres aptituds com a ens publicitari siguin òptimes, (això és guapos, rics i joves). Un 20% més de descompte si hem de lluir el cocodrilet, perquè a nosaltres ens la bufa portar-lo, però a ells els estem fent un favor amb la nostra imatge. (lacoste pot optar per fer polos sense cocodril i vendre'ls sense descompte, em semblaria genial.). Un 10% de descompte en variables. Per exemple, si el perfil específic de la marca coincideix amb els meus costums. En el cas de lacoste, jugar a golf, fer vela, etc.
Per tant, podriem aconseguir fins a un 50% de descompte en roba fent-los propaganda. Com quan llogues un cotxe amb publicitat i et surt més econòmic. De cara als lletjos i pobres, cadascú ha d'assumir quin és el seu sostre, en aquest cas a nivell estètic. No tots som la ventafocs o Betty la lletja. Pot semblar una reflexió dura, però imagineu-vos mirant-vos al mirall amb el vostre polo lacoste i saber que Paquirrín en té un d'igual. Almenys que pagui més per portar-lo!
Precisament la revolta aniria en aquest sentit, farcir el món d'anuncis amb models cutres vestint primeres marques. Ja em direu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada