dimarts, 12 de maig de 2009

Prats de Molló, 23h.

Mai he sabut si la imaginació de les persones va morint amb el temps o va creixent, el que està clar és que a mida que ens anem fent grans tenim més perjudicis i sense voler-ho limitem la nostra creativitat. Fruit d'aquesta creativitat, els grans timadors dels segle XXI ens volen fer creure coses tan absurdes com:

-Si et rentes el cabell amb un xampú determinat pots arribar a tenir orgasmes, no només si te'l rentes, n'hi ha prou de recordar la sensació que experimentes per tenir-ne un, encara que estiguis a un judici.

-Si et rentes els dents amb un dentífric determinat pots congelar amb l'alè cascades d'aigua que brollen salvatges enmig de la naturalesa verge i frondosa.

-Si utilitzes uns determinats preservatius, pots tenir relacions sexuals que aconsegueixin deixar a fosques la ciutat.

Però hi ha un anunci especial, un que em té el cor robat. És la noia que apareix del futur per demostrar-nos com rentar millor les samarretes. Un personatge fictici que té la possibilitat de trasladar-se en el temps però renuncia al seu egoïsme i altruistament decideix ajudar a les pobres dones del segle XXI que encara no saben com rentar la roba.

Pallassos cromàtics que competeixen pel millor rentat, ossos mimosos que parlen, escenes que roçen la zoofilia amb ovelletes, nenes mimades que volen un vestit per ara mateix tot i que estiguem farts de frotar, recreacions virtuals de l'afectació del detergent a la roba (similars a la de l'actimel de la Susanna Griso)...jo de gran vull ser publicista de detergents.

1 comentari:

eli ha dit...

Tu si que ets gran tio.
Escolta he estatmirant les fotos aquestes de la India; és el nostre viatge!!! Has vist la foto de la nena fent volar l'estel, i la de Pushkar? Jo vull.